Mallorca

Mallorca port boats

Am profitat si noi de weekend-ul prelungit (Rusalii) si ne-am gandit ca ar fi o idee buna de explorat o locatie noua pentru cateva zile. Am ales Palma, Spania.

A fost o alegere rapida pentru ca ne place mult tara, oamenii si clima bineinteles. Am stat 3 nopti (ar fi meritat mai mult). Am ales zborul Cluj-Palma (direct) la dus. Pentru zborul retur am ales 2 zboruri Palma-Barcelona-Cluj pentru ca zborul direct este “operat” (nu prea imi place cuvantul acesta) doar o data pe saptamana.

Vremea a tinut si nu a tinut cu noi. In prima zi a fost cat de cat ok, undeva la 26 de grade, nori cu soare. Am aterizat in jur de ora 13. Pana ne-am coborat din avion + drumul cu bus-ul de la aeroport la hotel s-a facut ora 15. Am ales un hotel destul de aprope de aeroport (la o distanta 3-4 km departare) spre sud, aproape de plaja (Playa de Palma).

Playa de Palma

Aeroportul e localizat intre capitala (Palma) si Playa de Palma. Distantele sunt relativ scurte:

• Aeroport – Oras: 9Km
  • Aeroport – Plaja: 2-3 km-partea de Nord.

De mentionat e ca in zona aceasta sunt foarte multi germani. De la copii pana la oameni in varsta. Practic este o mica Germanie aici. Marea majoritate a restaurantelor sunt cu specific german. Am inteles ca in zona de nord domina englezii.

Vremea nu a fost cea mai reusita. In jur de 22 de grade. Pentru ca vremea nu a tinut cu noi am decis sa mergem in oras(Palma) a doua zi. Orasul e frumos, seamana mult cu Barcelona ca si arhitectura. Ne-am plimbat prin zona centrala. Am ajuns si la cunoscuta catedrala din centrul orasului(Santa Maria de Palma). Va las sa va delectati cu niste poze 🙂

Merita vizitata insula cand e mai cald. Daca va place Spania atunci sigur e un loc care v-ar placea.